1. Home
  2. Informatie
  3. Ruilen en retourneren

Terugstuurbeleid

Wil je je bestelling retourneren of je cadeau omruilen voor iets anders? Dat kan. Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst het product om te ruilen of te retourneren. We nemen hiervoor altijd contact op met degene die de bestelling heeft geplaatst. Samen kijken we dan wat we voor je kunnen doen.

Wil je een retourproces starten?

Neem dan contact op met onze klantenservice.

Informatie over terugbetaling

Zodra de terugbetaling is goedgekeurd, betalen we de volledige aankoopprijs (inclusief verzendkosten indien het een klacht betreft) van het geretourneerde artikel terug via je oorspronkelijke betaalmethode, of je krijgt een code ter waarde van het orderbedrag. Je ontvangt een e-mail wanneer je tegoed is verwerkt, dit vind plaats binnen 30 dagen na ontvangst van de retourzending.

Uitzonderingen

Hallmark behoudt zich het recht voor om zijn terugbetalings- of retourbeleid te beperken of op te schorten in geval van overmatig gebruik, misbruik of vermoedelijke fraude.

Een artikel ruilen

Als jouw artikel retour is ontvangen door Hallmark ontvangt je een e-mail met een kortingscode ter waarde van het artikel en indien van toepassing de verzendkosten. Met deze kortingscode kun je een nieuwe bestelling plaatsen op de website of app.

Het vervangen van beschadigde of defecte artikelen

Als je een artikel hebt ontvangen dat tijdens de verzending is beschadigd, neem dan contact op met de klantenservice voor instructies en een versnelde vervangende bestelling. We kunnen beschadigde of defecte artikelen die naar ons retourcentrum zijn verzonden niet repareren.

Gepersonaliseerde bestellingen

Een gepersonaliseerd artikel kan niet geretourneerd worden. Ook producten waarvan binnen de bedenktermijn de zweefgarantie vervalt of houdbaarheidsdatum eindigt zijn uitgezonderd van herroepingsrecht.

Meest gestelde vragen

Algemene Voorwaarden

; ;